Kjøpsvilkår og retur

Dette kjøpet er regulert av standard salsvilkår for forbrukarkjøp av tenester og varer over internett. Forbrukarkjøp tyder i denne samanhengen utleige av overnattingsplas, båt, kayakk og sup-brett, i tillegg sal av produkt som fisk og ved.

Kontrakten er utarbeida og anbefalt brukt av Forbrukarombodet. Forbrukarkjøp over Internett blir hovudsakeleg regulert av avtalelova, forbrukarkjøpslova, marknadsføringslova, angrerettslova og ehandelslova, og desse lovane gir forbrukar ufråvikelege rettar. Vilkåra i kontrakten skal ikkje bli forstått som nokon avgrensing i dei lovbestemde rettane, men oppstiller dei viktigaste rettane og pliktane for partane i handelen.

Sjå meir hos forbrukartilsynet her: Forbrukertilsynet.no

1. Avtalen

Avtalen mellom kjøparen og seljaren omfattar informasjonen seljaren gir om kjøpet gjennom bestillingsprosessen på nettsida (blant anna opplysningar om vara si art, mengd, andre eigenskapar, pris og vilkår for levering), samt eventuell direkte kommunikasjon mellom partane (som til dømes e-post) og desse salsvilkåra. Ved motstrid mellom informasjonen seljaren har gitt om kjøpet i bestillingsprosessen i nettbutikken, direkte kommunikasjon mellom partane og vilkåra i salsvilkåra, vil direkte kommunikasjon mellom partane og informasjonen gitt i bestillingsprosessen gå føre salsvilkåra, så framt det ikkje strir mot bindande lovgiving.

 

2. Partane

Seljar:

  • Firmanavn: Kjøsnes Feriehytter

  • Juridisk navn: Nils-Einar Kjønses

  • Adresse: Nils Einar Kjøsnes, 6843 Skei, Noreg

  • E-post: mail@kjosnes.no

  • Organisasjonsnummer: 974 391 228

Kjøpar er den personen som utfører bestillinga.

3. Prisar

Prisen som er oppgitt for varer og tenester er den totale prisen kjøparen skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Eventuelle ekstra kostnader som seljaren ikkje har informert om før kjøpet, skal ikkje påleggjast kjøparen.

 

4. Avtaleinngåing

Avtalen blir bindande for begge partar når kjøparen har sendt bestillinga si til seljaren. Avtalen vil likevel ikkje vere bindande viss det har oppstått skrive- eller tastefeil i tilbodet frå seljaren i bestillingsløysinga på nettbutikken eller i kjøparen si bestilling, og den andre parten innsåg eller burde ha innsett at det dreidde seg om ein slik feil.

 

5. Betaling

Seljaren kan krevje betaling for vara/tenesta frå det tidspunktet ho blir send frå seljaren til kjøparen, eller kjøparen tek i bruk tenesta.

Ved betaling av Vipps, kredittkort eller debetkort, kan seljaren reservere kjøpesummen ved bestilling. Kortet blir belasta same dag som vara blir send eller bookinga blir gjennomført.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen send til kjøparen via Klarna. Betalingsfristen kjem fram av fakturaen og er på minimum 14 dagar frå mottak. Kjøparar under 18 år kan ikkje betale med etterfølgande faktura.

6. Levering

Ombooking, endring eller avbestilling må skje innan 14. dagar før ankomst.  

7. Angrerett

Med mindre avtalen er unnteken frå angrerett, kan kjøparen angre kjøpet av varen i samsvar med angrerettslova.

Kjøparen må gi seljaren melding om bruk av angreretten innan 14 dagar frå fristen byrjar å løpe. I fristen blir alle kalenderdagar rekna med. Kjøparen har bevisbyrda for at angreretten er gjort gjeldande, og meldinga bør difor skje skriftleg (angrerettskjema, e-post eller brev).

Angrefristen blir utvida til 12 månader etter utløpet av den opphavlege fristen dersom seljar ikkje har opplyst om angrerett og standardisert angreskjema før avtaleinngåing. Det same gjeld manglande opplysningar om vilkår, fristar og framgangsmåte for å nytte angreretten. Dersom seljaren gir desse opplysningane i løpet av desse 12 månadene, går angrefristen likevel ut 14 dagar etter at kjøparen har fått opplysningane.

Ved bruk av angreretten må vara bli levert tilbake til seljaren utan unødig opphald og seinast 14 dagar frå melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøparen dekker dei direkte kostnadene ved retur av varen, med mindre anna er avtalt eller seljaren har unnlate å opplyse om at kjøparen skal dekkja returkostnadene. Seljaren kan ikkje påleggja kjøparen gebyr for bruk av angreretten.

Seljaren er forplikta til å tilbakebetale kjøpesummen til kjøparen utan unødig opphald, og seinast 14 dagar frå seljaren fekk melding om at kjøparen vil nytte angreretten. Seljaren har rett til å halda tilbake betalinga til seljaren har mottatt vara frå kjøparen, eller til kjøpar har lagt fram dokumentasjon på at vara er send tilbake. Har du spørsmål rundt angrerett kan du kontakte oss på mail@kjosnes.no.

8. Forseinking og manglande levering – rettane og fristen for kjøparen for å melde krav

Dersom seljaren ikkje leverer vara, eller leverer ho for seint i samsvar med avtalen mellom partane, og det ikkje er kjøparen eller forhold på kjøparen si side som er skuld i dette, kan kjøparen i tråd med reglane i kapittelet i forbrukarkjøpslova § 5 etter omstenda halde kjøpesummen tilbake, krevje oppfylling, heve avtalen og/eller krevje erstatning frå seljaren. Ved krav om mishaldsverknad bør meldinga av bevismessige omsyn vera skriftleg (til dømes e-post).

Oppfylling

Kjøparen kan halde fast på kjøpet og krevje oppfylling frå seljar. Kjøparen kan likevel ikkje krevje oppfylling dersom det gjeld ei hindring som seljaren ikkje kan overvinne, eller dersom oppfylling vil medføre ei så stor ulempe eller kostnad for seljar at det står i vesentleg misforhold til den interessa kjøparen har i at seljaren oppfyller. Skulle vanskane falle bort innan rimeleg tid, kan kjøpar likevel krevje oppfylling. Kjøparen taper retten sin til å krevje oppfylling om denne ventar urimeleg lenge med å fremme kravet.

 

Heving

Dersom seljaren ikkje leverer vara på avtalt tidspunkt, skal kjøparen oppmode seljar til å levere innan ein rimeleg tilleggsfrist. Dersom seljar ikkje leverer vara innan tilleggsfristen, kan kjøparen heve kjøpet.

Kjøpar kan likevel heve kjøpet umiddelbart viss seljar nektar å levere vara. Tilsvarande gjeld dersom levering til avtalt tid var avgjerande for inngåinga av avtalen, eller dersom kjøparen har underretta seljar om at leveringstidspunktet er avgjerande.

Blir vara levert etter tilleggsfristen forbrukaren har sett eller etter leveringstidspunktet som var avgjerande for inngåinga av avtalen, må krav om heving bli gjort gjeldande innan rimeleg tid etter at kjøparen fekk vite om leveringa.

 

Erstatning

Kjøparen kan krevje erstatning for lidt tap som oppstår som følgje av forseinkinga. Dette gjeld likevel ikkje dersom seljaren kan dokumentere at forseinkinga skuldast ei hindring utanfor seljaren si kontroll som ikkje kunne ha blitt tatt i betraktning på avtaletidspunktet, unngått eller overvunne.

  

9. Mangel ved vara – rettar og reklamasjonsfrist for kjøparen

Viss vara har ein mangel må kjøpar innan rimeleg tid etter at den blei oppdaga eller burde ha blitt oppdaga, gi seljar melding om at han eller ho vil påkalla seg mangelen. Kjøpar har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innan 2 mnd. frå mangelen blei oppdaga eller burde blitt oppdaga. Reklamasjon kan skje seinast to år etter at kjøpar overtok vara.

Dersom vara eller delar av ho er meint å vare vesentleg lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år. Dersom vara har ein mangel og dette ikkje skuldast kjøparen eller forhold på kjøpar si side, kan kjøparen i tråd med reglane i forbrukarkjøpslova kapittel 6 etter omstenda halde kjøpesummen tilbake, velje mellom retting og omlevering, krevje prisavslag, krevje avtalen heva og/eller krevje erstatning frå seljaren. Reklamasjon til seljaren bør skje skriftleg, nytt e-post mail@kjosnes.no.

 

Retting eller omlevering

Kjøparen kan velje mellom å krevje mangelen retta eller levering av tilsvarande vare. Seljaren kan likevel motsetje seg kravet til kjøparen dersom gjennomføringa av kravet er umogleg eller valdar seljaren urimelege kostnader. Retting eller omlevering skal bli gjort innan rimeleg tid. Seljaren har i utgangspunktet ikkje rett til å gjere meir enn to forsøk på å rette på same mangel. 

Heving

Dersom vara ikkje er retta eller omlevert, kan kjøparen òg heva kjøpet når mangelen ikkje er uvesentleg.

 

10. Rettane til seljaren ved kjøparens mishald

Dersom kjøparen ikkje betaler eller oppfyller resten av pliktene etter avtalen eller lova, og verken seljaren eller forhold på seljaren si side er skuld i dette, kan seljaren i tråd med reglane i forbrukarkjøpslova kapittel 9 etter omstenda halde vara tilbake, krevje oppfylling av avtalen, krevje avtalen heva samt krevje erstatning frå kjøparen. Seljaren vil òg etter omstenda kunna krevje renter ved forseinka betaling, inkassogebyr og eit rimeleg gebyr for varer som ikkje blir henta.

 

Oppfylling

  • Seljaren kan halde fast på kjøpet og krevje at kjøparen betaler kjøpesummen. Er vara ikkje levert, taper seljaren denne retten viss han ventar urimeleg lenge med å fremme kravet.

 

Heving

  • Seljaren kan heve avtalen dersom det gjeld vesentleg betalingsmishald eller anna vesentleg mishald frå kjøparen si side. Seljaren kan likevel ikkje heve dersom heile kjøpesummen er betalt. Viss seljaren set ein rimeleg tilleggsfrist for oppfylling og kjøparen ikkje betaler innan denne fristen, kan seljar heve kjøpet.

 

Renter ved forsinka betaling/inkassogebyr

  • Dersom kjøparen ikkje betaler kjøpesummen i tråd med avtalen, kan seljaren krevje renter av kjøpesummen etter forseinkingsrentelova. Ved manglande betaling kan kravet, etter føregåande varsel, bli sendt til kjøparen. Kjøparen kan da bli halden ansvarleg for gebyr etter inkassolova.

 

Gebyr ved uavhenta ikkje-forskuddsbetalte varer

  • Dersom kjøparen ikkje hentar ubetalte varer, kan seljaren belaste kjøparen med eit gebyr. Gebyret skal maksimalt dekke dei faktiske utlegga til seljaren for å levere vara til kjøparen. Kjøparar under 18 år kan ikkje bli pålagde eit slikt gebyr.

  

11. Garanti

Garanti som blir gitt av seljaren eller produsenten, gir kjøparen rettar i tillegg til dei rettane kjøparen allereie har etter ufråvikeleg lovgiving. Ein garanti inneber dermed ingen avgrensingar i retten kjøparen har til reklamasjon og krav ved forseinking eller manglar etter punkt 6 og 7.

 

12. Personopplysningar

Behandlingsansvarleg for innsamla personopplysningar er seljaren. Med mindre kjøparen samtykker til noko anna, kan seljaren, i tråd med personopplysningslova, berre innhente og lagre dei personopplysningane som er nødvendig for at seljaren skal kunna gjennomføre forpliktingane etter avtalen. Personopplysningane til kjøparen vil berre bli utleverte til andre viss det er nødvendig for at seljaren skal få gjennomført avtalen med kjøparen, eller i lovfesta tilfelle.

Dersom du har spørsmål om personopplysningar knytt til deg, eller ønsker å gjere bruk av rettane dine til retting eller sletting etter personopplysningslova, kan du sende ein e-post til mail@kjosnes.no.

  

13. Konfliktløysing

Klager blir retta til seljaren innan rimeleg tid, jf. Punkt 6 og 7. Partane skal freiste å løyse eventuelle tvistar med godvilje. Dersom dette ikkje lykkast, kan kjøparen ta kontakt med Forbrukarrådet for mekling. Forbrukarrådet er tilgjengeleg på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.